■ Szkolenie: Personal branding i PR, czyli narzędzia marketingowe, które pomogą Ci zbudować silną markę w oparciu o osobiste sukcesy

Kreowanie wizerunku i utrzymywanie poziomu popularności to długofalowa i wymagająca praca. Warto ją jednak wykonać, bo jej efektem jest silna marka osobista, a to najlepsza inwestycja w dziedzinie marketingu. Poznaj przykłady dobrych praktyk w zakresie budowania marki osobistej z całego świata. Potraktuj je jako inspiracje!

Na spotkaniu z Martą Cały-Sturzbecher dowiesz się, jak działać, jakie narzędzia wykorzystywać i jak planować działania, aby Twoja marka uzyskała siłę, która pozwoli Ci na rozwój i komfort działania. Ekspertka podpowie jak wykorzystać osobiste sukcesy takie jak np. udział w konkursach kulinarnych czy stażach u boku znanych szefów kuchni, zaangażowanie w inicjatywy mające na celu popularyzację gastronomii, a nawet pozazawodowe zainteresowania do zbudowania mocnej pozycji w branży.

Szkolenie kierujemy do:

kucharzy.

Szkolenie jest nieodpłatne, w ramach biletu lub zaproszenia na targi POLAGRA GASTRO/INVEST HOTEL. Zapraszamy!

2 października 2018 / / godz. 12.30 / scena w pawilonie 3

Marta Cała-Sturzbecher

img_997_portret.jpg

Współwłaścicielka Agencji Marketingowej MOMA

Ekspert w zakresie strategii komunikacji marek. Specjalizuje się w planowaniu i realizacji działań z zakresu marketingu wewnętrznego, employer branding i public relations. Kilkunastoletnią praktykę zdobyła, realizując projekty z zakresu marketingu i PR dla polskich i światowych marek w ramach pracy na stanowisku Specjalisty ds. PR, a od 2015 roku jako Dyrektor ds. Komunikacji i PR w MOMA.

Trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w tematach z zakresu umiejętności miękkich, komunikacji (także komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw) oraz marketingu.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na wydziale Kulturoznawstwa ze specjalnością Komunikacja kulturowa oraz Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Olsztynie na kierunku Public Relations.

[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni







Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact