■ Restauracja bez rotacji pracowników, czyli zarządzanie personelem w XXI wieku’

3 października 2018 / godz. 11.00-13.00

pawilon 3 / Sala Niebieska

Szkolenie dotyczy budowania zespołu i jest rozwinięciem podstawowej wiedzy z zarządzania personelem. Poruszone zostaną następujące tematy:

- Najczęstsze przyczyny rotacji personelu, czyli czym kieruje się pracownik opuszczając miejsce pracy?

- Marka pracodawcy, czym kieruje się pracownik wybierający miejsce pracy?

- Jak zaplanować i wprowadzić skuteczny system prowizyjny.

- Dajesz ogłoszenie i nikt nie reaguje? Skuteczne i innowacyjne ogłoszenie o pracę.

- Jak zbudować relację z Gośćmi, aby polecali i wracali do restauracji.

- Wysokie ego pracownika? Poznaj skuteczne metody wykorzystania potencjału.

 

Cena: 100zł netto / osoba (zawiera bilet stępu na targii).

zglos_udzial_w_szkoleniu.png

 

Szkolenie poprowadzą:

PAWEŁ GRUBA

gruba_pawel.jpg

Posiada wieloletnie doświadczenie  w branży gastronomicznej. Do pełnionych przez niego obowiązków można m.in. zaliczyć: rolę z-cy dyrektora gastronomii hotelowej, managera restauracji, rekrutera i trenera młodej kadry, eksperta w zarządzaniu budżetem, planowanie działań marketingowych i wizerunkowych, wybór i współpracę z dostawcami, budowanie długoterminowych relacji z klientami, tworzenie nowych ofert produktów i organizowanie największych eventów gastronomicznych w Polsce. Ponadto, udziela konsultacji istniejącym i nowopowstającym biznesom gastronomicznym – restauracjom i obiektom hotelowym.

PIOTR ROGOWSKI

rogowski_piotr.jpg

Współtwórca innowacyjnego projektu V4B Vision For Business, który wpływa na zwiększenie zysków w restauracji. Wraz ze swoim zespołem opiekuje się ponad setką lokali gastronomicznych, które co miesiąc monitoruje.Prelegent na kilkudziesięciu szkoleniach i ogólnopolskich konferencjach. Jego nowoczesne podejście do zarządzania kosztem oraz personelem usłyszało już tysiące słuchaczy, gdzie zaproponowane rozwiązania cieszą się wysoką oceną merytoryczną.Swoje comiesięczne rozmowy z klientami traktuje prawie jak badania rynku gastronomicznego, dzięki czemu przekazywana wiedza jest stale poszerzana o nowe pomysły i rozwiązania.

[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni







Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact