■ O projektowaniu produktów i usług (design thinking/service design)

ILE KAW JESTEŚ GOTÓW WYPIĆ Z KLIENTAMI ABY ZROZUMIEĆ ICH POTRZEBY?

Wiele firm po latach w miarę stabilnego rozwoju staje przed koniecznością zmiany podejścia. Nowe technologie, zmieniające się jak w kalejdoskopie wymagania Klientów, hiperkonkurencja, to wszystko sprawia, że pomysł na biznes, który dobrze działał kilka lat temu dziś już nie wystarcza.

W ostatnich latach pojawiło się wiele innowacyjnych biznesów, których podstawą było zrozumienie potrzeb Klientów, tak powstały UBER, Bla Bla Car, CarSharing (auto na minuty), Airbnb.

W zmiennym, nieprzewidywalnym otoczeniu łączymy strategię, biznes i innowacje:

  • oferujemy narzędzia i kompetencje do projektowania modeli biznesowych,
  • pomagamy znaleźć odpowiedź na pytanie dlaczego Klient ma kupić u mnie,
  • analizujemy doświadczenia Klientów i wnioski wykorzystujemy do poprawy produktów i usług,
  • pomagamy dostrzec okazje i zbudować siłę marki produktów i usług polskich Firm,
  • dostarczamy metody innowacyjnego rozwiązywania problemów biznesowych,
  • uczymy co można zrobić aby Klientom czas oczekiwania na produkt czy usługę się nie dłużył
  • rozwijamy kreatywność pracowników = przeciwdziałamy rotacji

Opinia Klienta - Wojtek Dębiński, firma Event Partners:

„Warsztaty prowadzone przez 4Results metodą Design Services pozwoliły na poznanie naszych dotychczasowych klientów na nowo… odświeżająca metodologia odkrywająca potencjał, który mamy na co dzień w zasięgu ręki, a którego sami nie jesteśmy w stanie dostrzec.
Współpraca z 4Results i zastosowanie Design Services pozwoliło nam na dogłębną analizę naszego biznesu i potrzeb naszych klientów na poziomie do jakiego nie doszlibyśmy sami. Intensywne warsztaty Design Services pomogły nam stworzyć koncepcje na wzmocnienie naszej oferty i lepszą obsługę klientów”.

Informacje na temat prelegentów - TUTAJ.

beznazwy-1.png

O 4 RESULTS:

Jesteśmy zespołem doświadczonych konsultantów i trenerów, od 13 lat codziennie, z pasją poprawiamy wyniki naszych Klientów i zaangażowanie ich pracowników.

Łączymy twarde elementy (wiedza, metody) z miękkimi (zachowania, motywacja) tak, aby zapewnić optymalny efekt wdrożeniowy, dbając przy tym o najważniejsze czyli zaangażowanie ludzi i zespołów.

Zrealizowaliśmy z sukcesem ponad 80 projektów wspierających różnej skali transformacje firm polskich oraz oddziałów firm zagranicznych. Nasi Klienci stają się lepszymi organizacjami zarówno od strony biznesowej jak i samego miejsca pracy.

Pomogliśmy ponad 200 liderom (prezesom, dyrektorom oraz kierownikom) pracować lepiej i osiągnąć ich cele biznesowe oraz osobiste.

Wspieramy naszych Klientów w 4 strategicznych obszarach:

  • usprawniamy produkcję,
  • zwiększamy sprzedaż,
  • rozwijamy ludzi i
  • doskonalimy procesy biznesowe.

GŁÓWNE KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY Z 4 RESULTS:

  • zyskują Państwo partnera biznesowego, który niezależnie od etapu wdrażania zmian - myśli i wspiera całościowo w kategoriach strategicznych i operacyjnych, a także przekłada wizję na działania operacyjne, krok po kroku
  • wskazujemy trwałe rozwiązania nastawione na osiąganie długoterminowych rezultatów
  • zapewniamy zespół ekspercki adekwatny do charakteru pożądanej i wdrażanej zmiany
  • skuteczny projekt – ponad 70 projektów zakończonych sukcesem.
[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni







Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact