■ <HMC> Hotel Marketing Conference

hmc_slajder.png

4-5 października 2018 | Poznań

Targi Polagra Gastro i Invest Hotel to bogaty program wydarzeń specjalnych. Gastronomicznych inspiracji będzie można zaczerpnąć podczas dwudniowego finału Kulinarnego Pucharu Polski. Najważniejszym jednak wydarzeniem nadchodzącej edycji targów z punktu widzenia sektora hotelarskiego będzie oczywiście <HMC> Hotel Marketing Conference. W ubiegłym roku w wydarzeniu udział wzięło 470 hotelarzy. To jak dotąd rekordowa edycja, ale nie spoczywamy na laurach i już dziś intensywnie pracujemy nad piątą odsłoną tego eventu. Jubileusz zobowiązuje, więc konferencja z pewnością będzie wyjątkowa i w dodatku połączona z 10-leciem firmy Profitroom, współorganizatora <HMC>. – informuje Robert Mieldziuk.

Tegoroczna edycja <HMC> Hotel Marketing Conference, z uwagi na rosnącą z roku na rok frekwencję, ma odbyć się w prestiżowej Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Tematyka tego dwudniowego spotkania będzie koncentrowała się wokół działań prowadzących do wzrostu sprzedaży i, jak zapowiadają organizatorzy, w dużej mierze zostanie zaprezentowana na bazie case study i prawdziwych danych z rynku.

henryk_mruk.png

Niewątpliwie mocnym punktem wydarzenia będzie wystąpienie prof. Henryka Mruka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, który opowie tym razem o rozwoju kadr z uwzględnieniem zmian generacyjnych w hotelach. Obecnie jest to jedno z większych wyzwań zarządzania kadrą w hotelach, ponieważ na rynek pracy napływają osoby z pokolenia millenialsów i konieczne jest znalezienie skutecznych rozwiązań na motywację kadr.. Jednym z ciekawszych wystąpień będzie także prelekcja Karoliny Antonowicz, która opowie jak wykorzystać najskuteczniejsze tricki pośredników w strategii obiektu hotelarskiego. W agendzie nie zabraknie również inspirujących case studies obiektów hotelarskich, a swoimi doświadczeniami będą dzielić się menedżerowie znanych obiektów hotelarskich. Drugi dzień konferencji to natomiast aż 20 warsztatów tematycznych otwartych oraz specjalistycznych, w tym m.in. z zakresu marketingu i revenue managementu.

Udział w Hotel Marketing Conference:

jest bezpłatny dla dwóch osób pracujących w jednym obiekcie hotelarskim. Pamiętaj, że jedyną możliwością wzięcia udziału w konferencji jest przesłanie zgłoszenia i jego pozytywna weryfikacja.

Warsztaty – 600 zł, niezależnie od wybranej ilości.

<< Plan warsztatów >>

 

Więcej informacji o konferencji: www.hotel-marketing.pl.

[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni







Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact