■ O targach

Na początku ubiegłego roku miesięcznik National Gegoraphic uznał Poznań za gastronomiczną stolicę Polski doceniając zróżnicowanie oferty i kunszt kucharzy. Jest jeszcze jeden powód, dla którego warto w ten sposób pomyśleć o stolicy Wielkopolski – targi Polagra Gastro, tworzące z targami Invest Hotel wydarzenie pełne nowoczesnych rozwiązań dla restauracji, barów, kawiarni, firm cateringowych i obiektów noclegowych.

Targi co roku odwiedza kilka tysięcy. restauratorów, kucharzy, cukierników oraz właścicieli i menadżerów obiektów wypoczynkowo-noclegowych, by poznać najnowsze trendy w zakresie wyposażenia restauracji czy hoteli, wziąć udział w wartościowych szkoleniach czy konferencjach, a także by kibicować najlepszym kucharzom – zawodnikom Kulinarnego Pucharu Polski.

Kulinarny Puchar Polski to najbardziej prestiżowy w Polsce konkurs kulinarny dla profesjonalistów, który przyciąga najlepszych kucharzy z całego kraju, a także znakomitych przedstawicieli gastronomii zza granicy. Jego celem jest odkrywanie i prezentowanie talentów kulinarnych oraz wyłonienie „Najlepszego z najlepszych”. Historia konkursu sięga roku 2000 kiedy miała miejsce jego pierwsza edycja.  Od tamtego czasu KPP ciągle rozwija się i zdobywa coraz większe uznanie w środowisku gastronomicznym.

Więcej informacji o konkursie TUTAJ.

 

Ekspozycja targowa

Gastronomia

Piece konwekcyjne, piece konwekcyjno-parowe, kuchnie gazowe, płyty grzewcze, płyty grillowi, szafy grzewcze, bemary, chłodziarki, stoły, witryny chłodnicze, lady chłodnicze, kuchnie indukcyjne, szatkownice, mięsiarski, krajalnice meble ze stali nierdzewnej, noże, deski, tłuczki ostrzałki i inne akcesoria kuchenne, zastawa stołowa, środki czyszczące, odzież robocza, ekspresy do kawy, kawa, herbata, wina, żywność, produkty cukiernicze, lody, meble dla sal restauracyjnych, artykuły dekoracyjne i inne artykuły gastronomiczne

Hotelarstwo

Wyposażenie: meble pokojowe, meble łazienkowe, meble recepcyjne meble dla sal restauracyjnych oświetlenie, artykuły dekoracyjne, tekstylia (firany, zasłony), wyposażenie łazienek, wanny, pościel, bielizna pościelowa, ręczniki, galanteria hotelowa (igielniki, szczotki do czyszczenia odzieży, środki do czyszczenia butów), nagłośnienie sal konferencyjnych, meble dla centrów konferencyjnych.

Grupy docelowe

Targi odwiedzają wyłącznie profesjonaliści – menedżerowie lokali gastronomicznych i obiektów noclegowych, a także inwestorzy działający na rynku hotelarskim, generalni wykonawcy, studia architektoniczne oraz projektowe związane z branżą HoReCa.

Warto również podkreślić, że 75% zwiedzających to osoby decyzyjne. To z kolei przekłada się na realne możliwość nawiązania współpracy „tu i teraz” z parterami biznesowymi z Polski i zagranicy.

Wydarzenia towarzyszące targom

<HMC> Hotel Marketing Conference

Największa i najbardziej prestiżowa konferencja marketingowa dla branży hotelarskiej. Jej tematyka obejmuje m.in. nowoczesne technologie, dzięki którym można wypracować przewagę nad konkurencją, zastosowanie nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz wykorzystanie potencjału ludzkiego i rozwój kadr. W 2018 roku udział w wydarzeniu wzięło ponad 900 przedstawicieli hoteli.

[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni





Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact