■ Dlaczego warto wziąć udział w targach?

Polagra Gastro i Invest Hotel

galeria_foto.png

To jedno z najbardziej znaczących wydarzeń dla sektora HoReCa, które co roku odwiedza kilka tysięcy restauratorów, kucharzy oraz właścicieli i menadżerów obiektów wypoczynkowo-noclegowych. Targi stanowią więc okazję, by:

  • zainteresować swoją ofertą właścicieli i menedżerów obiektów restauracyjnych i noclegowych;
  • skorzystać z bezpłatnych działań promocyjnych takich jak promocja nowości produktowych na www.polagragastro.pl, w materiałach prasowych, w newsletterach skierowanych do przedstawicieli branży oraz na fan pagu dedykowanym sektorowi HoReCa,
  • zaprezentować ofertę najlepszym kucharzom biorącym udział w odbywającym się w tym samym czasie Kulinarnym Pucharze Polski,
  • efektywnie dysponować budżetem marketingowym i skorzystać z dodatkowych form promocji dostępnych dla wystawców POLAGRA GASTRO (np. reklama w Vademecum Zwiedzającego, reklama wielkopowierzchniowa na terenie targów)
  • spotkać się z przedstawicielami prasy specjalistycznej.

zapytaj_o_oferte_2.png

Kulinarny Puchar Polski

projekt_bez_tytulu-2.png

Ekspozycji towarzyszy najbardziej prestiżowy w Polsce konkurs kulinarny dla profesjonalistów – Kulinarny Puchar Polski, który przyciąga najlepszych kucharzy z całego kraju, a także znakomitych przedstawicieli gastronomii zza granicy!

Długofalowa promocja wystawców

Targi Polagra Gastro i Invest Hotel to również dodatkowa promocja marki w ramach pakietu działań promocyjnych prowadzonych przez MTP obejmująca m.in. takie świadczenia jak:

  • indywidualny artykuł na stronie w sekcji Aktualności na www.polagragastro.pl (wersja polska i angielska),
  • ekspozycja logo firmy na banerze zamieszczonym na stronie www.polagragastro.pl,
  • dedykowany post na fanpage'u Kulinarny Puchar Polski,

grafika_fb.jpg

  • informacje w newsletterach wysyłanych do zwiedzających targi Polagra Gastro/Invest Hotel,
  • wzmianka w informacjach prasowych wysyłanych regularnie do mediów,
  • możliwość zamieszczenia przygotowanej przez Wystawcę filmowej zapowiedzi na kanale filmowym targów Polagra Gastro oraz fanpage’u Kulinarnego Pucharu Polski.

Powyższe działania realizujemy dodatkowo i bezpłatnie na podstawie przesłanych materiałów w językach: polskim oraz angielskim.

Nasze social media:

facebook.jpg yt.png


Usługi dodatkowe

Organizator targów zapewnia nie tylko powierzchnię na ekspozycji jednego z najważniejszych wydarzeń dla sektora spożywczego, ale także pakiet usług, które obecność na targach czynią jeszcze bardziej efektywną. Wraz z powierzchnią ekspozycyjną można zamówić projekt i realizację stoiska, usługi cateringowe, usługi marketingowe obejmujące działania w Internecie, a także outdoorowe, które pozwolą dotrzeć nie tylko do klienta biznesowego, ale także do szerokiego grona konsumentów.

Dodatkowo, wystawcy mają możliwość wzięcia udziału w konkursie o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich. Wyróżnienie to, przyznawane przez ekspertów branżowych, może stać się elementem komunikacji marketingowej i zdobycia przewagi konkurencyjnej na sklepowych półkach.

[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni








Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact