■ Zarządzanie personelem w rentownej restauracji

Jak przekuć trudną sytuację z Gośćmi w sukces tak, aby polecali restaurację? Jak zwiększyć obroty restauracji o min. 10% w trzy miesiące?

Zapraszamy do udziału w wykładzie i warsztatach na temat zarządzania personelem lokalu gastronomicznego.

Zarządzanie personelem - wykład – 3h

  1. Jak skutecznie zarządzać personelem i nie chodzi tylko o zmniejszenie współczynnika rotacji.
  2. Wykres kołowy z restauracji – rzetelna wiedza to klucz do sukcesu.
  3. Analiza najczęstszych błędów w prowadzeniu biznesu gastronomicznego.
  4. Jak stworzyć efektywny plan działania.
  5. Jak skuteczne stworzyć zespół budując dobre relacje między stanowiskami.
  6. Prosty sposób na wprowadzenie systemu prowizyjnego – przykłady z praktyki.
  7. „Drabina” sprzedaży, czyli jak zwiększyć obrót o min 10% w trzy miesiące.
  8. Sytuacje kryzysowe – jak negatywną sytuację przekuć w sukces.
  9. Co powinna zawierać skuteczna odprawa pracowników
  10. Kelner jako przedstawiciel handlowy kucharza.
  11. Właściwa i skuteczna impreza integracyjna.
  12. Manager XXI wieku - jak zarządzać biznesem, aby osiągnąć sukces.

Termin: 26.09.2017

Koszt: 123 zł brutto (cena obejmuje udział w szkoleniu, wstęp na targi Polagra Gastro w dn. 26.09.2017 oraz materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej).

zglos_udzial_w_szkoleniu_button.png

Zarządzanie personelem - warsztaty – 3h

Tematyk ćwiczeń:

  1. Ćwiczenie z zarządzania sytuacjami kryzysowymi.
  2. Ćwiczenie ze skutecznej odprawy kelnerskiej.
  3. Ćwiczenie z wykonania planu działania.
  4. Ćwiczenie z zarządzania partycypacyjnego.
  5. Check listy.

Termin: 27.09.2017

Koszt: 123 zł brutto (cena obejmuje udział w szkoleniu, wstęp na targi Polagra Gastro w dn. 27.09.2017 oraz materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej).

zglos_udzial_w_szkoleniu_button.png

Przy zgłoszeniu również na wykład i ćwiczenia "Zarzadzanie kosztami rentownej restauracji" - koszt za pakiet zająć wynosi 369 zł brutto (po rabacie 25%).

Prowadzący wykład i warsztaty:

rogowski_piotr_m.jpg

PIOTR ROGOWSKI

Doradca gastronomiczny AKTYWNIE współpracujący z ponad 120 lokalami w Polsce. Dzięki swoim działaniom wyprowadził z kryzysu wiele restauracji i cukierni, które do dzisiaj monitoruje.

gruba_pawel_m.jpg

PAWEŁ GRUBA

Manager, rekruter i trener młodej kadry. Ekspert w zarządzaniu budżetem, planowaniem działań marketingowych. Manager w programie Hell’s Kitchen. Obecnie Zastępca dyrektora gastronomii w Airport Hotel Okęcie.

Organizator:

logo_po_zmianach.jpg

[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact