■ Zarządzanie kosztami w rentownej restauracji

Jak przekuć trudną sytuację z Gośćmi w sukces tak, aby polecali restaurację? Jak zwiększyć obroty restauracji o min. 10% w trzy miesiące?

Zapraszamy do udziału w wykładzie i warsztatach na temat zarządzania personelem lokalu gastronomicznego.

Zarządzanie kosztami w rentownej restauracji - wykład – 3h

  1. Jak poprawnie liczyć food cost i analizować wyniki?
  2. Jak negocjować z kontrahentami, aby zmniejszyć koszty?
  3. Jak zarządzać wykorzystując zasadę Pareto, aby skupić się na tym co najważniejsze?
  4. Jak stworzyć poprawnie kartę menu, aby zarabiała (menu engineering)?
  5. Jak zwiększyć obroty, przy jednoczesnej kontroli kosztów?
  6. Prawidłowe podejście do problemu nadużyć.
  7. Wykres kołowy  restauracji – rzetelna wiedza to klucz do sukcesu.
  8. Czynniki wpływające na zły wynik finansowy.

Termin: 26.09.2017

Koszt: 123 zł brutto (cena obejmuje udział w szkoleniu, wstęp na targi Polagra Gastro w dn. 26.09.2017 oraz materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej).

zglos_udzial_w_szkoleniu_button.png

Zarządzanie kosztami w rentownej restauracji - warsztaty – 3h

Tematyk ćwiczeń:

  1. Wyliczane Pareto w zakupach i sprzedaży.
  2. Budżet roczny restauracji na przykładzie
  3. Stworzenie nowoczesnego raportu kasowego.
  4. Ćwiczenie z wyliczania ceny jednostkowej za kg, sztukę bądź litr.
  5. Ćwiczenie z oszczędności w wykresie kołowym restauracji.
  6. Ćwiczenie z wyliczania FC i ceny sprzedaży dania.
  7. Wyliczane Pareto w zakupach i sprzedaży.
  8. Budżet roczny restauracji na przykładzie.

Termin: 27.09.2017

Koszt: 123 zł brutto (cena obejmuje udział w szkoleniu, wstęp na targi Polagra Gastro w dn. 27.09.2017 oraz materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej).

zglos_udzial_w_szkoleniu_button.png

Przy zgłoszeniu również na wykład i ćwiczenia "Zarządzanie personelem rentownej restauracji" - koszt pakietu szkoleń 369 zł brutto.

Prowadzący wykład i warsztaty:

rogowski_piotr_m.jpg

PIOTR ROGOWSKI

Doradca gastronomiczny AKTYWNIE współpracujący z ponad 120 lokalami w Polsce. Dzięki swoim działaniom wyprowadził z kryzysu wiele restauracji i cukierni, które do dzisiaj monitoruje.

gruba_pawel_m.jpg

PAWEŁ GRUBA

Manager, rekruter i trener młodej kadry. Ekspert w zarządzaniu budżetem, planowaniem działań marketingowych. Manager w programie Hell’s Kitchen. Obecnie Zastępca dyrektora gastronomii w Airport Hotel Okęcie.

Organizator:

logo_po_zmianach.jpg

[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact