Patronat Honorowy



Współpraca Branżowa





■ Szkolenie: Sukces osobisty szefa kuchni a marka handlowa restauracji

Jesteś znanym szefem kuchni w środowisku? A może jesteś managerem i w swoim restauracyjnym zespole masz szefa kuchni z osobistymi sukcesami na koncie? Wykorzystaj to do zbudowania silnej marki restauracji!

Zapraszamy na spotkanie z Martą Cała-Sturzbecher, która wskaże jakie narzędzia można, a nawet trzeba wykorzystać i jakimi kanałami działać, aby fala popularności zaniosła markę restauracji na sam szczyt.

Szkolenie kierujemy do:

menedżerów i właścicieli restauracji oraz osób planujących otworzyć lokal gastronomiczny.

Szkolenie jest nieodpłatne, w ramach biletu lub zaproszenia na targi POLAGRA GASTRO/INVEST HOTEL.

 

Marta Cała-Sturzbecher

img_997_portret.jpg

Współwłaścicielka Agencji Marketingowej MOMA

Ekspert w zakresie strategii komunikacji marek. Specjalizuje się w planowaniu i realizacji działań z zakresu marketingu wewnętrznego, employer branding i public relations. Kilkunastoletnią praktykę zdobyła, realizując projekty z zakresu marketingu i PR dla polskich i światowych marek w ramach pracy na stanowisku Specjalisty ds. PR, a od 2015 roku jako Dyrektor ds. Komunikacji i PR w MOMA.

Trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w tematach z zakresu umiejętności miękkich, komunikacji (także komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw) oraz marketingu.

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na wydziale Kulturoznawstwa ze specjalnością Komunikacja kulturowa oraz Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Olsztynie na kierunku Public Relations.

[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni







Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact