Patronat Honorowy



Współpraca Branżowa





■ Nowoczesne zarządzanie kosztem, czyli finanse w gastronomii’

3 października 2018 / godz. 14.00-16.00

pawilon 3 / Sala Niebieska

Zapraszamy na szkolenie na temat efektywnego zarządzania kosztami w gastronomii. W trakcie spotkania poruszone zostaną między innymi następujące tematy:

- Zarządzanie kosztami należy zacząć od liczb, czyli jak poznać swój rzetelny wynik finansowy.

- Jak poprawnie liczyć food cost i analizować wyniki

- Prawidłowe podejście do receptury

- Receptura, a błąd produkcji

- Jak poprawnie wyznaczyć cenę sprzedaży w menu

- Zasada Pareto kluczem do sukcesu

- Zasada Pareto w recepturze i sprzedaży

- Prawidłowa analiza wyniku finansowego

- Prawidłowe podejście do problemu nadużyć

 

 

Cena: 100zł netto / osoba (zawiera bilet stępu na targii).

zglos_udzial_w_szkoleniu.png

 

Szkolenie poprowadzą:

PAWEŁ GRUBA

gruba_pawel.jpg

Posiada wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej. Do pełnionych przez niego obowiązków można m.in. zaliczyć: rolę z-cy dyrektora gastronomii hotelowej, managera restauracji, rekrutera i trenera młodej kadry, eksperta w zarządzaniu budżetem, planowanie działań marketingowych i wizerunkowych, wybór i współpracę z dostawcami, budowanie długoterminowych relacji z klientami, tworzenie nowych ofert produktów i organizowanie największych eventów gastronomicznych w Polsce. Ponadto, udziela konsultacji istniejącym i nowopowstającym biznesom gastronomicznym – restauracjom i obiektom hotelowym.

PIOTR ROGOWSKI

rogowski_piotr.jpg

Współtwórca innowacyjnego projektu V4B Vision For Business, który wpływa na zwiększenie zysków w restauracji. Wraz ze swoim zespołem opiekuje się ponad setką lokali gastronomicznych, które co miesiąc monitoruje.Prelegent na kilkudziesięciu szkoleniach i ogólnopolskich konferencjach. Jego nowoczesne podejście do zarządzania kosztem oraz personelem usłyszało już tysiące słuchaczy, gdzie zaproponowane rozwiązania cieszą się wysoką oceną merytoryczną.Swoje comiesięczne rozmowy z klientami traktuje prawie jak badania rynku gastronomicznego, dzięki czemu przekazywana wiedza jest stale poszerzana o nowe pomysły i rozwiązania.

[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni







Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact