■ <HMC> Hotel Marketing Conference

hmc.png

 

<HMC> Hotel Marketing Conference to największa w Polsce konferencja marketingowa dla branży hotelarskiej. Już jesienią odbędzie się kolejna edycja tego wydarzenia organizowanego przez firmę Profitroom przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi.

Uczestnicy tegorocznej edycji <HMC> będą mieli okazję wziąć udział w ponad 20 prelekcjach w ciągu 2 dni konferencji. Prezentacje wygłoszą znakomici goście, wśród których znajdą się między innymi przedstawiciele firmy Google, członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i wielu innych branżowych ekspertów.

Temat przewodni konferencji 2017:

Direct Booking, ludzie, procedury, automatyzacja sprzedaży i marketingu hoteli

Wybrane zagadnienia:

1. Employer Branding - Prof. dr hab. Henryk Mruk

2. Metasearche wsparciem dla Direct bookingu

Wykorzystanie potencjału i silnej marki metasearch'y w direct booking. Wyniki i praktyczne porady dot. kampanii Google Hotel Ads, Trivago i Tripadvisor.

3. Express Booking by Trivago - Aly Thompson

4. Czy Twoja strona jest gotowa na ruch z kampanii mobilnych?

Jak ważne są parametry landingów w kontekście mobile. Wzrost znaczenia reklamy mobilnej.

5. Myśl i działaj mobile first

Jak dostosować się do zmieniających się nawyków konsumentów.

6. Konwersja IBE na urządzeniach mobilnych - łamanie barier

7. Siedem porad SEO - jak pozyskać gości z wyszukiwarki

Praktyczne wskazówki dotyczące pozycjonowania przydatne dla branży hotelowej - treść na stronie, jej optymalizacja, duplikacja, pozyskiwanie linków, optymalizacja wizytówki map google, pozyskiwanie recenzji, no-do’s.

8. New travel consumer journey by Google - Marcin Misztal

9. Synergia działań w komunikacji silnej marki

Spójna prezentacja brandu hotelowego i jej wpływ na postrzeganie marki.

10. Reinkarnacja marki - case studies

Jak zwiększyć wartość postrzeganą marki i jaki jest jej wpływ na wartość rezerwacji.

11. Na kursie kolizyjnym - czyli jak ważne są szkolenia i znajomość systemu

Jak ważne są szkolenia, znajomość systemów, w kontekście zysków i strat hotelu, rotacja pracowników

12. Czy direct booking jest dla każdego? Panel dyskusyjny z udziałem hotelarzy

Czy wystarczy chęć do działania i konsekwencja, żeby wcielić strategię direct booking i odnotować zwiększenie zysków? Z czym borykały się obiekty, które zaczęły działać w ten sposób? Paneliści podzielą się z nami opinią czy było warto i z jakimi wyzwaniami musieli się zmierzyć.

 

Ceny za uczestnictwo w 2017:

  • 0 zł (1490 zł) promocyjna cena dla pierwszej osoby z obiektu hotelarskiego (Drogi Uczestniku 2017 w ramach uczestnictwa w konferencji za darmo prosimy o deklarację kwoty (co najmniej 100 zł), którą wpłacą Państwo podczas na rzecz wybranej przez Profitroom fundacji dobroczynnej.)
  • 1490 zł cena za uczestnictwo dla drugiej i każdej kolejnej osoby z tego samego obiektu
button_zarejestruj_sie.png

Wszystkie prezentacje zostaną oparte o przykłady i dane z rynku hotelarskiego, dzięki czemu każdy uczestnik będzie mógł od razu pomyśleć o rozwiązaniach w kontekście własnego obiektu.

PRELEGENCI <HMC> 2017 >>>>

Relacja wideo z zeszłorocznej edycji konferencji:

Czym <HMC> wyróżnia się na tle innych wydarzeń tego typu? Oprócz bogactwa tematów związanych z marketingiem w branży hotelarskiej, konferencję cechuje niezwykle przyjazna atmosfera. Uczestnicy mają możliwość spędzenia czasu na konsultacjach z ekspertami, kuluarowych rozmowach o biznesie oraz integracji z innymi hotelarzami. To doskonały sposób na wymianę doświadczeń i nawiązanie obiecujących relacji biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się również konkurs voucherowy, dzięki któremu hotelarze będą mogli zwiedzić inne hotele, a także ugoszczą w swoim obiekcie kolegów z branży. Konferencję poprowadzi Maciej Kautz, charyzmatyczny dziennikarz i konferansjer wielu ogólnopolskich eventów, który z pewnością zadba o niezapomniany klimat wydarzenia.


Organizatorami <HMC> Hotel Marketing Conference są firma Profitroom oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Informacje na temat tegorocznej edycji konferencji będą sukcesywnie pojawiać się na: www.polagragastro.pl oraz www.hotel-marketing.pl

[ Wstecz ]