■ <HMC> Hotel Marketing Conference

hmc.png

 

<HMC> Hotel Marketing Conference to największa w Polsce konferencja marketingowa dla branży hotelarskiej. Już jesienią odbędzie się kolejna edycja tego wydarzenia organizowanego przez firmę Profitroom przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi.

Uczestnicy tegorocznej edycji <HMC> będą mieli okazję wziąć udział w ponad 20 prelekcjach w ciągu 2 dni konferencji. Prezentacje wygłoszą znakomici goście, wśród których znajdą się między innymi przedstawiciele firmy Google, członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i wielu innych branżowych ekspertów.

Temat przewodni konferencji 2017:

Direct Booking, ludzie, procedury, automatyzacja sprzedaży i marketingu hoteli

Wybrane zagadnienia:

  1. Employer branding hotelu - prof. dr hab. Henryk Mruk
  2. GuestConnect CRM - ShowCase Direct Booking - Waldemar Antonowicz
  3. Czy direct booking jest dla każdego obiektu? Panel dyskusyjny z udziałem hotelarzy - Karolina Antonowicz i zaproszeni goście
  4. Metasearche wsparciem dla Direct Bookingu - Milena Bręczewska
  5. Express Booking by Trivago - Fee Naijkens
  6. 7 porad SEO - jak pozyskać gości z wyszukiwarki Google? - Jakub Zimny
  7. 10 Wskazówek Revenue Managera - Sara Antosiewicz
  8. Ile tak naprawdę kosztuje pobyt dziecka w Twoim hotelu? - Karolina Dziedzic
  9. Automatyzacja sprzedaży pokoi podczas eventów - Izabela Jaśkowiak
  10. Synergia działań w komunikacji silnej marki - Marcin Dmoch
  11. Reinterpretacja marki - case studies - Sławomir Wojciechowski
  12. Myśl i działaj mobile first - Paulina Załęska
  13. Konwersja IBE na urządzeniach mobilnych - łamanie barier - Krzysztof Kowalczykiewicz
  14. Czy Twoja strona jest gotowa na ruch z kampanii mobilnych? - Michał Oliwiecki
  15. New travel consumer journey by Google - Marcin Misztal
  16. Wpływ znajomości systemów na zyski i straty hotelu - Rafał Łowiński
  17. GDPR/RODO - o co w tym chodzi i jakie wyzwania - ekspert wkrótce

 

Cena za uczestnictwo w 2017:

  • 0 zł (1490 zł) promocyjna cena dla pierwszej osoby z obiektu hotelarskiego (Drogi Uczestniku 2017 w ramach uczestnictwa w konferencji za darmo prosimy o deklarację kwoty (co najmniej 100 zł), którą wpłacą Państwo podczas na rzecz wybranej przez Profitroom fundacji dobroczynnej.)
  • 1490 zł cena za uczestnictwo dla drugiej i każdej kolejnej osoby z tego samego obiektu
button_zarejestruj_sie.png

Wszystkie prezentacje zostaną oparte o przykłady i dane z rynku hotelarskiego, dzięki czemu każdy uczestnik będzie mógł od razu pomyśleć o rozwiązaniach w kontekście własnego obiektu.

PRELEGENCI <HMC> 2017 >>>>

Relacja wideo z zeszłorocznej edycji konferencji:

Czym <HMC> wyróżnia się na tle innych wydarzeń tego typu? Oprócz bogactwa tematów związanych z marketingiem w branży hotelarskiej, konferencję cechuje niezwykle przyjazna atmosfera. Uczestnicy mają możliwość spędzenia czasu na konsultacjach z ekspertami, kuluarowych rozmowach o biznesie oraz integracji z innymi hotelarzami. To doskonały sposób na wymianę doświadczeń i nawiązanie obiecujących relacji biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się również konkurs voucherowy, dzięki któremu hotelarze będą mogli zwiedzić inne hotele, a także ugoszczą w swoim obiekcie kolegów z branży. Konferencję poprowadzi Maciej Kautz, charyzmatyczny dziennikarz i konferansjer wielu ogólnopolskich eventów, który z pewnością zadba o niezapomniany klimat wydarzenia.


Organizatorami <HMC> Hotel Marketing Conference są firma Profitroom oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Informacje na temat tegorocznej edycji konferencji będą sukcesywnie pojawiać się na: www.polagragastro.pl oraz www.hotel-marketing.pl

[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact