■ <HMC> Hotel Marketing Conference

hmc.png

 

<HMC> Hotel Marketing Conference to największa w Polsce konferencja marketingowa dla branży hotelarskiej. Już jesienią odbędzie się kolejna edycja tego wydarzenia organizowanego przez firmę Profitroom przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi.

Uczestnicy tegorocznej edycji <HMC> będą mieli okazję wziąć udział w ponad 20 prelekcjach w ciągu 2 dni konferencji. Prezentacje wygłoszą znakomici goście, wśród których znajdą się między innymi przedstawiciele firmy Google, członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i wielu innych branżowych ekspertów. Tematyka wystąpień będzie koncentrować się między innymi na budowaniu marki hotelu, skutecznych strategiach marketingowych, a także na podnoszeniu efektywności działań sprzedażowych w obiekcie hotelarskim. Nie zabraknie także tematów związanych z nowymi rozwiązaniami technologicznymi w branży, których znajomość pozwoli w przyszłości na jeszcze lepsze zarządzanie biznesem. Wszystkie prezentacje zostaną oparte o przykłady i dane z rynku hotelarskiego, dzięki czemu każdy uczestnik będzie mógł od razu pomyśleć o rozwiązaniach w kontekście własnego obiektu.

PRELEGENCI <HMC> 2017 >>>>

Relacja wideo z zeszłorocznej edycji konferencji:

Czym <HMC> wyróżnia się na tle innych wydarzeń tego typu? Oprócz bogactwa tematów związanych z marketingiem w branży hotelarskiej, konferencję cechuje niezwykle przyjazna atmosfera. Uczestnicy mają możliwość spędzenia czasu na konsultacjach z ekspertami, kuluarowych rozmowach o biznesie oraz integracji z innymi hotelarzami. To doskonały sposób na wymianę doświadczeń i nawiązanie obiecujących relacji biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się również konkurs voucherowy, dzięki któremu hotelarze będą mogli zwiedzić inne hotele, a także ugoszczą w swoim obiekcie kolegów z branży. Konferencję poprowadzi Maciej Kautz, charyzmatyczny dziennikarz i konferansjer wielu ogólnopolskich eventów, który z pewnością zadba o niezapomniany klimat wydarzenia.


W trakcie wydarzenia w Poznaniu odbędzie się także finał konkursu na najsilniejszą markę hotelową - Hotel Brand Awards 2017. Zwycięzcy otrzymają zaszczytny tytuł Brand Of The Year oraz niezwykłą możliwość promocji swojej marki jako najsilniejszej na rynku.


Organizatorami <HMC> Hotel Marketing Conference są firma Profitroom oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Informacje na temat tegorocznej edycji konferencji będą sukcesywnie pojawiać się na: www.polagragastro.pl oraz www.hotel-marketing.pl

[ Wstecz ]