Hotelarski boom!

Czas się do niego przygotować.

Polska branża hotelarska nabiera coraz większej dynamiki. Na rynku wkrótce pojawiają się nowe marki hotelarskie jak chociażby Autograph Collection w Krakowie czy Leonardo Hotels w Warszawie. Silny ośrodkiem rozwoju branży staje się Warszawa. W stolicy funkcjonuje już ok. 85 hoteli, a w najbliższych 3 latach planuje się otwarcie kolejnych 30 (Hotelarz, nr 3/2017).

Dla producentów wyposażenia dla hoteli oznacza to, że będzie zapotrzebowanie na meble, oświetlenie, tekstylia hotelowe, wyposażenie barów i restauracji hotelowych, a także recepcji. Czas więc przygotować się do rozmów z inwestorami na targach Międzynarodowych Targach Gastronomii i Wyposażenia Hoteli Polagra Gastro i Invest Hotel.

baner_zglos_udzial_czerwony.jpg

 

POLAGRA GASTRO I INVEST HOTEL to:

  • ponad 10 tys. profesjonalnych zwiedzających z branży gastronomicznej i hotelarskiej, w tym menedżerów prestiżowych obiektów hotelarskich
  • okazja do zaprezentowania nowości przedstawicielom najbardziej renomowanych na rynku obiektów gastronomicznych i hotelarskich
  • realne możliwość nawiązania współpracy „tu i teraz” z parterami biznesowymi z Polski i zagranicy - 75% zwiedzających to osoby decyzyjne
  • nowoczesna infrastruktura to szerokie spektrum możliwości w zakresie aranżacji ekspozycji i interaktywnej prezentacji sprzętu dla gastronomii.

Wystawcy targów POLAGRA GASTRO i INVEST HOTEL mogą również skorzystać ze specjalnej powierzchni ekspozycyjnej - INVEST HOTEL Showroom. Więcej informacji o tym projekcie >>

Wstecz