<HMC> Hotel Marketing Conference

Już jesienią odbędzie się kolejna edycja tego wydarzenia.

Uczestnicy tegorocznej edycji <HMC> będą mieli okazję wziąć udział w ponad 20 prelekcjach w ciągu 2 dni konferencji. Prezentacje wygłoszą znakomici goście, wśród których znajdą się między innymi przedstawiciele firmy Google, członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i wielu innych branżowych ekspertów. Tematyka wystąpień będzie koncentrować się między innymi na budowaniu marki hotelu, skutecznych strategiach marketingowych, a także na podnoszeniu efektywności działań sprzedażowych w obiekcie hotelarskim. Nie zabraknie także tematów związanych z nowymi rozwiązaniami technologicznymi w branży, których znajomość pozwoli w przyszłości na jeszcze lepsze zarządzanie biznesem. Wszystkie prezentacje zostaną oparte o przykłady i dane z rynku hotelarskiego, dzięki czemu każdy uczestnik będzie mógł od razu pomyśleć o rozwiązaniach w kontekście własnego obiektu.

Czym <HMC> wyróżnia się na tle innych wydarzeń tego typu?

Oprócz bogactwa tematów związanych z marketingiem w branży hotelarskiej, konferencję cechuje niezwykle przyjazna atmosfera. Uczestnicy mają możliwość spędzenia czasu na konsultacjach z ekspertami, kuluarowych rozmowach o biznesie oraz integracji z innymi hotelarzami. To doskonały sposób na wymianę doświadczeń i nawiązanie obiecujących relacji biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się również konkurs voucherowy, dzięki któremu hotelarze będą mogli zwiedzić inne hotele, a także ugoszczą w swoim obiekcie kolegów z branży. Konferencję poprowadzi Maciej Kautz, charyzmatyczny dziennikarz i konferansjer wielu ogólnopolskich eventów, który z pewnością zadba o niezapomniany klimat wydarzenia.


Organizatorami <HMC> Hotel Marketing Conference są firma Profitroom oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Informacje na temat tegorocznej edycji konferencji będą sukcesywnie pojawiać się na: www.polagragastro.pl oraz www.hotel-marketing.pl

Wstecz